Thursday, October 27, 2011

Korang Cuti Aku Keje.. T_T

~Salam~

I'm Back!!! Yeah..setahun sudah ku meninggalkan mu...*ikut intro Lagu Cinta Tiga Segi (Trilogik Cinta)..tp tukar lirik skit ye..hehe...Dalam setahun aku meninggalkan dunia blogging ni macam-macam rintangan aku lalui..Syukur aku bernafas lagi..


Sebenarnye entry kali ni nak citer pasal aktiviti yang aku lakukan kat tempat keje masa korang-korang cuti semalam.Lambat kan aku update blog..maklumlah kekok plak dua tiga menjak ni sejak aku tinggalkan dunia penulisan ni..hehe 


Ok..aku da keje skung ni..x sampai sebulan pon lagi..duit gaji pon x merasa lagi ha..Mesti korang nak tau kan ape aku buat  time aku tinggalkan blog ni walhal keje x sampai sebulan pon lagi..sebenarnye boleh je update blog..lagipon 7 bulan kot aku bergelar Penganggur Terhormat..Next time i storylah..Heee


it's me a.k.a Cik Tim's


Ok..aku keje kat umah aku jugak xjauh pon..duit minyak 5 hengget je seminggu..heee  :D..ktrg be-4 je..3 Malay @ Admin 1 Bangla @ Marketer..semalam kitorang buat aktiviti *gunting-gunting + tampal-tampal nombor (bukan nombor ekor ye) Teeettttt!!..hehe..Tengok meja aku kat bawah ni..selerak kot..malunye! wat keje sepah-sepah..(*_*)

Meja aku ... >.<


Kat bawah ni la boss aku..adik-adik jer! tapi disebabkan dak ni dedikasi tinggi + semangat simpan duit banyak (katenye nak  kawin cepat)..OPS! sorry boss..terbocor rahsia plak..hee


Bos aku..mude kan? 


 Ni staff no 2 kat office aku..dia la paling gedik,comel,manje...er,yeke? 
(biase jer)..:P

Udin.."Sweet Sangat" Propa!..kahkah

Nampak x betapa dedikasinye bos kami..heeeeeh!

Boss a.k.a Ayep

Nak tengok x muke Arif dekat-dekat..cer kire tahi lalat die ade berape??? 
kah kah kah..saham tu !!


Budak paling banyak tahi lalat..
Orang kate murah rezeki..er ,yeke?

Okey! Siap sesi tampal-tampal..sesi posing plak! itu memang wajib tu..nak tunjuk hasil karya kami..Hasil tangan dari budak survey,budak lanskap,budak seni...beseni x??? (warne pink tu feberet kaler BOSS aku)..


Posing  dulu..huhu

Okey...Memperkenalkan Saiful Zaman a.k.a Bai...die ni la mat bangla bajet hensem (bukan baju belang-belang eh) tu bos saye tu! kehkeh..Kalo korang nak taw mat bangla ni bajet macam bos..mengalahkan  boss aku ..trade mark die ni "OKEYLAH!! (geling kepale sikit).."BOLEHLAH"..*perli.. selamat la die buta IT..xde la die bace aku punye blog yang ngah mengata die ni..kalo x K.O aku..


Kanan tu Saiful.

p/s: 1 Malaysia!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...