Saturday, October 29, 2011

Main Hujan..

~Salam~


*gambar hiasan

Memandangkan sekarang ni musim hujan..aku nak post pasal aku main hujan atas jalan..haha..best owh! Bawak moto time hujan...rasa puas sangat-sangatlah. Tak percaya?? Cer try..bawak moto laju-laju (*bwk 100 ye) lalu atas jalan raye bila hujan,tp jangan la jalan yang jam ade kereta baris panjang-panjang tu..alamatnye korang nampak merah je la sebab lampu kereta bederet-deret..nanti mate korang jadi cam ni...(#_#)!


Alkisah,semalam aku balik keje kol 6.30 ptg,time aku keluar dari office  hujan da lebat da.Bunyi guruh dentum-dentum,kilat memancar,angin kuat kot sbb aku nampak dahan pokok melambai-lambai macam nak sekah je..Pergh!! seyes sejuk gile time tu..aku bawak motor menggigil..errrr


*gambar hiasan

Macam ni la keadaan aku atas motor semalam... vromm vromm..jalan raya dah macam sungai.. Sampai rumah aku kuyup! Bangun je pagi-pagi tadi dah kene selesema...achoooo!

p/s: Jangan main hujan.nanti demam!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...