Tuesday, November 1, 2011

Happy Birthday Pari-Pari Aii

~Salam~
Bye bye Oktober..welcome November!!
Hello Hello!! Semalam 1.11.11.. aku nak mention kat korang semua yang semalam birthday adik aku..happy birthday ecah bulat..haha..First time adik aku sambut birthday jauh dari family..*jauh la sangat..study kat Sungai Besi jer..Sekarang ni aku dah ade geng sweet 20-an..haha


Nak story skit pasal adik aku.Kami kalau keluar merayap naik motor atau pegi lepak keluar jalan-jalan mesti orang ingat kawan rapat..kalau yang taw kami ni adik beradik mesti ingat adik aku kakak..sebab die lagi besar dari kakak die yang tomey-tomey ni.. haha... 

Tak percaya? Cer tengok muke kami..adik aku lagi matured dari kakak die yang kebudak-budakan ni..kehkehkeh...cari persamaan kami...kalau jumpe bagi taw..







p/s: pic kat atas ni tahun lepas..time die belom jadi belon..haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...